TRYB JASNY/CIEMNY

Food Trucki czyli obiad pod mostem

Pyszna, wegańska zupa fot. D.Szymborska


Piszę o wydarzeniu, które potrwa do 18 czyli są jeszcze 3 godziny by dojechać na Służew i zjeść coś dobrego pod mostem!

Pot Spot Food – zupa kimchi – propozycja dla zmarzniętych wegan. Ostra, pyszna. Zjadłam w wersji z ryżem i świeżą kolendrą.

Potem były pierożki – niestety rozczarowanie co do podania, bo mój ulubiony pierożkowóz nie miał wystawionych stolików i serwował pierożki w styropianie. Dalej smaczne ale to nie to. Ja lubię jeść z koszyczka bambusowego a nie z ohydnego opakowania na wynos.




Pysznie ale nie w bambusowym pudełeczku fot. D.Szymborska

Pa pa food truck do zobaczenia na kolejny zlocie fot. D.Szymborska


Atmosfera bardzo przyjemna, dużo ludzi ale nie tłocznie. Zwariowane od smacznych zapachów psy. I rzadkość na zlotach Food Trucków – pizza z ciężarówki! Tak, tak w wielkiej ciężarówie zmieścił się piec opalany drewnem! Szał. Pizzy nie jadłam, ale wyglądała bardzo smacznie. Usłyszałam, że to Food Truck z Łodzi na gościnnych występach w Warszawie.


Dla tych co chcą jeszcze zdążyć – miejsce to podmost przy Służewieckim Domu Kultury, tym takim super ślicznym, designerskim i ciekawym.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa