7 stycznia 2015

Lunch sałatka

Lunch sałatka w szczegółach fot. D.Szymborska


Masz 15 minut, nie chcesz jeść zapychaczy? Zależy Ci na tym by schudnąć? Jednocześnie potrzebujesz energii bo trening tego wymaga?

Lunch sałatka to: liście, pomidorki koktajlowe, jajko na twardo, plaster szynki prosciutto, oliwa, glaze i sól. Tadam – nie minęło 30 sekund a zdrowy lunch w misce!




Najprostsze i sprawdzone połączenia zawsze się sprawdzają fot. D.Szymborska


Do tego herbata albo woda, zero słodkości, bez dodatku grzanek, bagietki. Można zastąpić glaze sokiem z cytryny, można dodać co tam jeszcze wygrzebiemy w lodówce, pod warunkiem, że jest jedzeniem przetworzonym, nie jest tłuste i nie ma pustych kalorii.


Dużo do szczęścia nie potrzeba. Oczywiście tym się nie da najeść ale można to zjeść z przyjemnością, nie być głodnym i spokojnie czekać na kolację, która nie powinna być zbyt duża, dlatego opcja podwieczorku pojawia się na horyzoncie!

2 komentarze:

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa