TRYB JASNY/CIEMNY

FIWE – Międzynarodowe Targi Fitness&Wellness - relacja i FOTO

Jeden z wystawców fot. D.Szymborska

Dawno tylu napakowanych facetów nie widziałem w jednym miejscu. A stanie na rękach przy ścianie i robienie odwróconych pompek zawsze robi na mnie wrażenie, bo takie tam podrzuty oponą…

Targi FIWE – ciekawe spotkanie z producentami odżywek, zdrowej żywności, napojów i wreszcie sprzętu siłowniowego. Ten ostatni to tylko pooglądałam, zachwyciłam się panem tańczącym na bieżni bo to wymaga nie lada koordynacji i wprawy.

Porozmawiałam też z miłym panem polecającym odżywki na wszystkie mięśnie, który dopytywał się co biorę na uda….powiedziałam, że trenuję triathlon. Przyjrzał mi się badawczo i stwierdził, że nie wie czy potrzebuje coś jeszcze na masę mięśniową. Miła rozmowa o „pakowaniu” się wywiązała.




Przed demonstracją siły fot. D.Szymborska

Strefa ćwiczeń fot. D.Szymborska

Specjalistyczny rowerek treningowy fot. D.Szymorska

Trochę "zabawek" fot. D.Szymborska

"Stacje" okiem mediów fot. D.Szymborska

Nawet nie trzeba było mieć swojej maty fot. D.Szymborska

Taniec na bieżni fot. D.Szymborska



Targi są jeszcze jutro, jest dużo zawodów, crossfitowej zabawy. Można też zobaczyć profesjonalny rowerek treningowy do Tour de France.

Komentarze

  1. Czy będą organizowane takie targi w 2020? Z chęcią pojawiłbym się i popatrzył na to co się zmienia w branży.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa