TRYB JASNY/CIEMNY

Biegnij Warszawo – stylizacja fluoroscencyjna

Bluzeczka Nike, okulary Okleay, torebeczka Nike, spodnie Nike, buty Asics, skarpetki Puma, zegarek Timex, chusteczki Regina fot. D.Szymborska


Nie ma to tamto, każdy kierowca zauważy takie odblaski! Inna sprawa, że bieg odbywa się w dzień. Będę świecić….

Jak organizator postawił na fluoroscencyjny żółty to ja pozostanę w klimacie – spodnia z takim żółtym pasem, torebeczka na pasku też z odblaskiem w tym kolorze. Mało? To jeszcze buty – żywy odblask!


I tutaj pojawia się myśl, co ja bym jeszcze mogła napisać o tym w co się ubiorę na bieg. Takie szafiarki to potrafią analizować kombinacje kolorów/faktury materiału/tego gdzie kupiły/znalazły dany ciuch. 

A ja…cóż – bluzeczka z pakietu (wymóg regulaminowy), spodenki – ulubione i jak to się zwykło modnie mówić – z szafy, buty bo nowe i wciąż się cieszę z nich! Zastanawiam się jeszcze nad czapeczką żeby mi włosy do oczu nie wpdały…się zobaczy jutro. Okulary słoneczne to ubiorę na 100% bo za nimi wprost przepadam. Ot tyle, jesienna stylizacja na Biegnij Warszawo. 

Sprawdzony sposób by ułożyć wszystkie ubrania i sprawdzić czy wszystko mam. Wtedy odpada poranny stres. Inna sprawa, że zaczynam już bardzo tęsknić za adrenaliną związaną z wymarzonym startem…. Trzeba trochę poczekać, ot tyle!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa