TRYB JASNY/CIEMNY

Kisz jarmużowi bez ciasta – OSTRZEGAM!!!

Tak też bywa - niejadalny kisz jarmużowy fot. D.Szymborska



Wyrzuciłam do śmieci: 6 białek, 2 jajka, 500g jarmużu, jedną mozzarellę (Buffalo), przyprawy…..

Kisz jarmużowi zapowiadał się świetnie, przepis też wydawał się okej. Bez glutenu, dużo białka, ulubiony jarmuż....




Po 45 minutach pieczenia, zrobiłam zdjęcie przed podaniem, nałożyłam na talerze, kisz ślicznie pachniał ale niestety był niejadalny.

Dawno czegoś tak niedobrego nie wyciągnęłam z piekarnika. Przepis z Książki Kucharskiej dla Aktywnych Matta Fitzgeralda. Wcześniejsze przepisy brzmiały podobnie sensownie i były pyszne, ten przepis tylko dobrze brzmiał, bo efekt był "zaskakujący".


Nie miałam pomysłu i wydaje mi się, że nie dało się już nic z tym zrobić, ot coś do wyrzucenia do śmieci. 

Nie cierpię wyrzucać jedzenia, podobnie jak wściekam się jak tracę na coś czas. A dziś jedno i drugie…

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa