TRYB JASNY/CIEMNY

Foto relacja z Katowic i słodkie śniadanie

Katowice fot. D.Szymborska
Piękny poranek. Dziś wybieganie po mieście. Nie brzmi to najlepiej ale było naprawdę fajnie. Tym bardziej, że zgodnie z planem miało to być spokojne truchtanie. Takie żeby się nacieszyć widokami. Do tego kilka razy się na moment zatrzymałam żeby zdjęcia porobić. Obiegłam Spodek, oglądnęłam budowę dworca kolejowego. Nie za bardzo rozumiem idę burzenia starego budynku po to by budować coś podobnego „tylko” brzydszego. Przypomniałam sobie swoje chwile na UŚ, pobiegałam nad rzeką, wreszcie rozciągnęłam się pod hotelem. 

Tutaj świetne komentarze taksówkarzy:
-       Patrz amerykanka wróciła z biegania
-       Ale ona gruba nie jest.

Po takim „miłym” komentarzu słodkie śniadanie. I tym sposobem mam miłą niedzielę!

Spodek fot. D.Szymborska

Piękna perspektywa zniszczona tablicą drogową fot. D.Szymborska

Dworzec w budowie fot. D.Szymborska

Z tym się nie zgadazam fot. D.Szymborska

Słodkie śniadanie fot. D.Szymborska


Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa