TRYB JASNY/CIEMNY

VIII Konwent Polskich Winiarzy na Stadionie Narodowym


Konwent Winiarzy Polskich fot. D.Szymborska
Ja też, ja też tam byłam! Mowa o Konwencie Polskich Winiarzy. Super miejsce dla mnie biegowo-książkowe – Stadion Narodowy. Miła atmosfera i naprawdę dobre merytorycznie seminarium. Zapisałam się na zupełnie inne, w programie było coś innego. Nic to. Naprawdę dużo się nauczyłam bo dziś poznawałam wady wina. Te odwracalne i nie, te mikrobiologiczne i takie wynikające z brudu w winnicy. Była ciekawie i…obrzydliwie też. Bo białe wino pachnące tak jak niemyta toaleta w lecie to nie jest to co bym kiedykolwiek chciała znaleźć w kieliszku. Wina tylko wąchaliśmy, zresztą i to czasem było nie lada wyzwaniem!

Na koniec ciekawostka, amerykańscy naukowcy dowiedli, że 10% populacji osób pijących wino w ogóle nie zauważa, że wino jest korkowe, a co jeszcze ciekawsze 2% lubi wino korkowe! Cóż jestem w tych 90% - wyczuwam i nie wypijam….


Prowadzący seminarium fot. D.Szymborska


Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa