TRYB JASNY/CIEMNY

9 PZU Półmaraton Warszawski – pakiet startowy

Mój pakiet startowy plus akredytacja dla mediów fot. D.Szymborska
Za trzy dwunasta jak weszłam na stadion to stała dłuuuuga kolejka. Nie wiem czy poinstruowani przez obsługę czy „tak po prostu” biegacze i biegaczki stali gęsiego w kolejce. Punktualnie o 12 ochrona wpuściła biegaczy. Ja mam numer 12905 więc przed ostatnie stoisko było dla mnie. Dosłownie po 5 minutach wolontariusze wydali mi pakiet. I się zaczęło. Okazało się, że bardzo wielu moich znajomych też lubi wszystko od razu załatwić i…zanim obeszłam Expo to dużo się nagadałam. To lubię!

Zanim o EXPO to o pakiecie startowym oto co dostałam: numer startowy z agrafkami, chip do buta, naklejki (na worek do depozytu i taką śmieszną finisher i coś dla debiutantów połówkowych), bawełnianą (okolicznościową) bluzeczkę, kartę rabatową do PZU Zdrowie, informator, ulotki. Była też odblaskowa kamizelka do biegania po zmierzchu i worek „na buty” ale z odblaskami, a był też worek na depozyt. Tyle.

Plakietka media to coś dodatkowego – odebrałam akredytację bo w niedzielę nie tylko będę biegła, ale będę też w pracy.

Sprawdziłam chip działa fot. D.Szymborska

Bardzo miła niespodzianka, tak jak w NY jest wielka tablica ze wszystkimi nazwiskami fot. D.Szymborska

Expo całkiem spore, dużo wystawców. Wiadomo malkontenci będą mówić, że jaki kraj takie Expo. Oczywiście jak porównam do Berlina, to malutkie ale jak porównam do innych biegów w Polsce, to po pierwsze jest, po drugie było sympatycznie. Jeżeli wybieracie się po odbiór pakietów z rodziną nie ma problemu, dziś przynajmniej nikt nie sprawdzał kart startowych.

No przecież - ploty o zegarkach to podstawa fot. D.Szymborska

To chyba tyle, jest piękna pogoda, jest atmosfera do biegania, jest pakiet startowy! 

KGB (Koleżeńska Grupa Biegowa) ma zbiórkę o 9 pod mostem od strony stadionu, jeżeli macie ochotę nas poznać albo pobiec z nami to zapraszam! Przedział czasowy mamy od 1:40 do 2:45 więc dla każdego coś miłego!


Do zobaczenia na linii startu i mety!

Komentarze

  1. Wrzucisz proszę zdjęcie kamizelki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obcisła, biała, wkładana przez głowę z napisem na plecach PZU ZDROWIE, odblaski na ramionach, na zdjęciu leży na górze nad workiem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa