3 marca 2014

Wege power czyli grillowane warzywa

Proste i pyszne fot. D.Szymborska
Po co kombinować? Czasem, ba nawet często najprostsze rzeczy są najlepsze. Ostatnio w moim brzuchu było za mało warzyw. Powoli żołądek zapełnia się również tym co normalnie jedzą roślinożercy. Bynajmniej nie przestaje jeść mięsa ale czasem sięgam po to co białko ma roślinne…
Uważam, że wszystko może być pyszne, jak zawsze to kwestia szczegółów. Dlatego warto eksperymentować.

Grillowane warzywa będą dużo lepsze gdy…utrzemy ja na tarce. A dokładnie po tej stronie gdzie ucieramy parmezan w wiórki. Owszem to trwa, zabawa jest niezła ale za to jaki efekt. Cieniutkie plasterki, których nie uzyskalibyśmy nożem, cudownie zwijają się w czasie grillowania. Doprawione solą, pieprzem i ziołami są po prostu pyszne. Tylko tyle albo aż tyle.

Co nie zmienia faktu, że takie warzywa pozostają dla mnie przystawką a nie daniem głównym.

Składniki:

·      Cukinia,
·      Bakłażan,
·      Sól,
·      Pieprz,
·      Suszone zioła.

Przygotowanie:


Warzywa zetrzeć na tarce, rozgrzać patelnie grillową i zgrilować, doprawić. Można podawać z sosami albo gorące jako przystawkę.

1 komentarz:

  1. W 100 g bakłażana i cukinii jest mniej niż 1 gram białka. Więc te warzywa są raczej słabym jego źródłem. Polecam raczej ziarno słonecznika, orzechy, warzywa strączkowe.

    OdpowiedzUsuń

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa