TRYB JASNY/CIEMNY

Kawior truflowy z makaronem

Kawior truflowy fot. D.Szymborska
Nie ma produktów, które by nie pasowały do makaronu! Wszystko pasuje tylko czasem potrzebne są lekkie modyfikacjie.

Z Włoch przywiozłam kawior truflowy. Aromatyczny, intensywny. Z jajkami na twardo? Ee tak to można jeść zwykły a czemu by nie z makaronem? Przecież jadłam w restauracji makaron ze świeżą truflą. A dokładniej próbowałam, bo to nie ja zamówiłam to danie w berlińskiej-włoskiej restauracji.

Zupełna improwizacja – na szczęście wyszło pysznie bo inaczej żal by było bardzo połowy truflowego kawioru.

Składniki:

·      Pół słoiczka truflowego kawioru (około 40g),
·      Makaron,
·      Oliwa (im lepsza tym lepiej),
·      Usmażone kawałeczki kurczaka,
·      Parmezan do posypania.

Przygotowanie:

Filet z piersi zagrodowego kurczaka pokroić w kostkę, usmażyć. Makaron ugotować, wymieszać z kawiorem, kurczakiem, dodać odrobinę oliwy. Podawać ze świeżo utartym parmezanem.


Makaron z truflowym kawiorem fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa