TRYB JASNY/CIEMNY

Babska sztafeta maratońska – X Accreo Ekiden – mamy komplet!!!

11 maja godzina 14 ruszamy!!!!! zrzut z ekranu https://www.facebook.com/pages/Accreo-Ekiden


Kapita Dota bardzo dziękuje za zgłoszenia. Wszystkie kandydatki były super, a musiałyśmy wybrać tylko jedną. W jawnym głosowaniu zwyciężyła Agnieszka, która napisała tak:

„Drogie Koleżanki!
Chętnie do Was, drużyny KGB, dołączę.
W dobie parytetów, sekcja „imiona rozpoczynające się na samogłoski” powinna być w drużynie reprezentowana :) Zobaczcie zresztą same, jak ładnie żeńska końcówka „a” wygląda na końcu w zbitce DPJKGA… :)
A tak poważnie…
Moim przyjaciele mówią, że nie jestem normalna i traktuję to jako komplement :)
Biegam, skaczę, latam, no może tylko pływanie z aktywności w Akademii Pana Kleksa nie jest moją pasją :)
Mieszkam w Warszawie, podobnie jak Wy (a przynajmniej tak wnioskuję z blogowych wpisów Doty), biegam dla przyjemności, dla siebie. Bieganie jest dla mnie odpoczynkiem od i po pracy, źródłem endorfin. Pozwoliło mi lepiej poznać siebie i dało satysfakcję, wiarę w to, że udaje mi się realizować cele, czyli przebiec kolejno: 5km, 10 km, półmaraton. Przede mną teraz kolejne wyzwanie – maraton! [bez względu na wyniki konkursu, trzymajcie więc proszę za mnie kciuki 13 kwietnia]
Myślę, że pasuję do kobiecego, aktywnego zespołu, bo poza bieganiem, jeżdżę na rowerze (codziennie do pracy, z sakwami zjechałam także Podlasie, Roztocze i Bornholm, a mój „rekord” to przejechanie jednego dnia z Warszawy do Białegostoku), jestem zapaloną turystką górską (chętnie opowiem Wam, jaka przygoda spotkała mnie np. tydzień temu w Beskidzie Sądeckim…).
Pozdrowienia i mam nadzieję na do zobaczenia!
Agnieszka
P.s. 1 nie przepadam za udziałem w konkursach, ale dla Was zrobiłam wyjątek! :)
P.s. 2 Szybka chyba nie jestem (5km w 24-25 minut to mój rekord), piękna – trudno powiedzieć :)
P.s. 3 Przez ponad 20 lat działałam w harcerstwie, więc można na mnie polegać, jak na Zawiszy :)”

I to nas przekonało. Cieszę się na wspólne treningi. A z częścią drużyny KGB i Agnieszką zobaczymy się już w niedzielę na PZU Półmaraton Warszawski. Oj będzie się działo….


W przyszłym tygodniu przedstawię sylwetki wszystkich uczestniczek Sztafety bo każda z dziewczyn ma ciekawą biegową historię…..

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa