TRYB JASNY/CIEMNY

Początek projektu – najlepszy dobór butów biegowych w Warszawie

But....fot. D.Szymborska

Dota, gdzie kupić buty? Dota gdzie mi najlepiej doradzą? Dota, a czy ja mam dobrze dobrane buty?... 

To szukam odpowiedzi.

Dziś zaczęłam realizację projektu. Dzięki temu będę mogła kompetentnie odpowiedzieć na te wszystkie pytania. Projekt potrwa około trzech tygodni. Zamierzam odwiedzić jak największą ilość sklepów z „doborem butów dla biegaczy”. Każdą wizytę w sklepie będę filmować. Powstanie z tego materiał pokazujący jak w zależności od sklepu dobierane są buty dla biegaczy. Dzięki temu uzyskam obiektywną ocenę – gdzie warto pójść dobrać buty, a których sklepów unikać.

Dziś odwiedziłam dwa sklepy, zapłaciłam 40PLN, tak, tak w niektórych sklepach dobór butów nie jest za darmo. Zmierzyłam 7 par butów…więcej nie napiszę bo nie chcę zdradzać gdzie już byłam.

Jeżeli znasz jakiś sklep biegowy, który jest w Warszawie to pomóż mi w komentarzu albo w mailu (oneginetatopa@gmail.com) wyślij adres i nazwę sklepu, postaram się go odwiedzić z moją kamerką….


Ciekawa jestem ile butów przymierzę, czego dowiem się o swoich stopach… ale najważniejsze jest dla mnie wybranie sklepy, który oferuje najbardziej fachowy dobór butów dla biegaczy!

Komentarze

  1. A czy sprzedawca wie, że go nagrywasz? Bo jeśli wie zanim włączysz kamerę to wiarygodność takiej obsługi stoi pod znakiem zapytania. Swoją drogą Galloway w jednej z książek podaje bardzo dobry sposób na sprawdzenie, czy w danym sklepie wiedzą jak buty dobierać - wystarczy spytać sprzedawcy czy wie co to jest pronacja i supinacja, ewentualnie spytać w czym sam biega. Krótkie pytanie, a odpowiedź może bardzo zaskoczyć. W ten sposób wyeliminowałam większość sklepów z obuwiem sportowym, w tym również biegowym - sprzedawcy nie mieli bladego pojęcia o bieganiu, więc jak mogli doradzać w wyborze butów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ergo na Al. Jana Pawła II ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa