TRYB JASNY/CIEMNY

15 sekundowa sałatka i napis na bluzce

15 sekundowa sałata fot. D.Szymborska

Wciąż nie mam papierowego wydania SHAPE – zaraz wyruszam na poszukiwanie. Dziś wszystko w biegu, dosłownie i w przenośni. Siła biegowa pozostawia mnie bez siły. Po kolei. Najpierw był trening. Pierwszy raz w bluzeczce z nadrukiem. Startując w Praskiej Dysze, w pakiecie była bluzeczka NIKE, więc na niej testowałam napisy wprasowywane. Teraz się pierze więc nie wiem co wyciągnę z pralki – napis wyszedł ślicznie. Wielkie czarne litery na plecach RUN DOTA RUN. Nic tylko biegać. Pozostając w temacie biegowym 15 sekundowa sałatka. Składników kilka – mieszanka sałat, oliwa, sól, pieprz, ser kozi, na zdjęciu produktów nie ma bo dołożyłam na talerzu – pomidor malinowy i resztka grzaneczek które miałam w szufladzie. Wyszła pychota sałata! Czyli można pędzić dalej!
RUN DOTA RUN a dziś skipy dla odmiany fot. J.

Do tego jeszcze pomidor i grzanki fot. D. Szymborska




Komentarze

  1. Też nie mam jeszcze tego numeru, ale mam nadzieję, że na dniach znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaj już pisałam na fb, rewelacyjna koszulka. Sałatka też daje radę. Daje energię i chęć do dalszego wysiłku. Mnie się dziś cudnie biegało.
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszulka już suszy się na balkonie i literki nie odpadły! Sałatka była OK, ambitniej będzie wieczorem na talerzu a jutro na blogu o kolejnej tajszczyźnie:)
      miło czytać, że komuś też się dobrze biega!!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa