TRYB JASNY/CIEMNY

V Praska Dycha – relacja

V Praska Dycha fot. T.

Oj dziś to było gorąco. Bieg zaczął się punktualnie o 16.40 w Parku Skaryszewskim w Warszawie. I tu zaczyna się problem. Powietrze stało, a przy temperaturze około 28-30 stopni nie biega się najlepiej.  Jednak nie o narzekanie tu chodzi ale o dobrą zabawę.  Atmosfera biegu była bardzo dobra, ciekawa momentami. Jednak o tym za chwilę. Bieg – 10K to 5 i ¾ pętli. Miałam trochę wątpliwości czy nie pokręcę i nie będę biegać np.  o jedną więcej. Na szczęście zaraz po starcie były dwa wyświetlacze, które pokazywały numer startowy i ilość okrążeni wraz z miejscem w klasyfikacji ogólnej. Zauważyłam to dopiero po 2 okrążeniu bo wyświetlacz był zbyt blisko mat i jak się biegło niezbyt wolno, to  nie było szans żeby zobaczyć swój numer. Wystarczyło zwolnić na moment i wtedy wszystko działało. Wolę biegi, które nie ograniczają się do krążenia w kółko, i gdy jest chłodniej. Najciekawsze były hasła biegaczy – dużo przekleństw, dziewczyny rozbierające się do staników i polewające się wodą,  sympatyczna ekipa rozdająca kubki z wodą. Gdy skończyły się normalne plastikowe kubeczki, woda serwowana była w takich na piwo. Na mecie woda i medal. Stylistyka – coś w stylu Winnetou – a to Marek Kotański, bo to jemu dedykowany był bieg. Do domu wróciłam zadowolona, to był przyjemny bieg. Do zobaczenia za rok!
Biegłam ubrana w: bluzeczkę zwaną przez organizatorów technologiczną – NIKE, w spodniach ¾ NIKE, butach MIZUNO Creation 13, skarpetki MOOSE, czapeczka Asics, na prawej ręce TIMEX z GPSem, na lewej NIKE+ Fuelband


Medal fot. D.Szymborska

Medal fot. D.Szymborska
Wodopój fot. D.Szymborska






Komentarze

  1. TL biegł Praską Dychę, padnięty przez upał, ostatecznie 76, 12 w swojej kategorii. pzdr!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być ciekawie, innymi słowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki upał, a Ty w długich spodniach i w koszulce z rękawkiem, to jest dla mnie szok, Doto! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodenki ulubione, t-shirt techonologiczny z pakietu startowego....ale za to skarpetki krotkie!

      Usuń
  4. o technologiczna? do tej pory spotykałam się tylko z określeniem techniczna... ale jak zwał tak zwał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dlatego troszkę z się z tej nazwy śmiałam bo jak widać techniczna to już za mało teraz jest technologiczna!

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa