TRYB JASNY/CIEMNY

Sałatka gotowiec – 218kcal – by ze wszystkim zdążyć

Sałatka gotowiec fot. D.Szymborska

Jak już udało mi się wyrobić na trening, to okazało się, że dziś będzie dłuższy niż myślałam. Ale po treningu to już byłam naprawdę głodna. A dziś szalony dzień, by ze wszystkim zdążyć zjadłam sałatkę gotowca. Okazała się dobra, nie próbowałam tylko gotowego sosu wolałam swoje balsamico z lodówki. Wcięłam ją szybciutko i teraz mogę zabrać się za „realizację rzeczy z listy”. Lista długa niczym paragon z kasy po zakupach na cały tydzień.
Sałatka nazywała się Fit&Easy, była z rukolą, mozzarellowymi kulkami i pomidorkami. Po dużym wysiłku jak to się mówi „wetnę” wszystko! A to było dobre! Nie mogłam się tylko powstrzymać i posypałam ją grzankami, choć obiecywałam sobie, że chleba jeść nie będę….

Wieczorem będzie wpis o szpinaku bo było bardzo pysznie….

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa