TRYB JASNY/CIEMNY

Lasek Kabacki – czyli biegiem do cukierni

Mapka wygenerowana po zgraniu części treningu z Timex Global Trainer

Gdy biegam sama, wszystko mam zaplanowane, trasę, tempo itd. Trening z kimś bywa czasem wyzwaniem! Rezultat w sposób alternatywny plan wyrobiony jeżeli chodzi o kilometrówkę, natomiast trasa troszkę inna. W pobliżu Lasku Kabackiego jest cukiernia, nie jest to zbyt odkrywcze zdanie, jednak o nie byle jaką cukiernię tutaj chodzi ale to tą moją, najulubieńszą! Więc dziś było bieganie po lesie, cukiernia – ja czekałam przed bo delikatnie mówić mój wygląd/stan nie należał do najlepszych. Normalnie nie miałabym ochoty siedzieć w kawiarni obok kogoś tak spoconego jak ja. Postałam sobie przed wystawą – łatwiej było nie jeść. Nie było zapachów, pani sprzedawczyni nie zachęcała do spróbowania słodkości. Ponieważ dziś biegałam z plecakiem więc tylko kupiłam jagodzianki – chłopaki wieczorem się ucieszą. I potem trzeba było dobiegać pozostałe kilometry.
Na pierwszym zdjęciu mapka, której prawie się trzymałam – to znaczy do mostku bo potem to już drogę trochę pokręciłam ale nie na tyle, żeby do cukierni nie trafić!

Tak miałam pobiec ale było inaczej za to w towarzystwie fot. D.Szymborska

Cukiernia Sowa na Ursynowie fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. fajnie, ja czasem biegam po bułki do sklepu :) zdarza mi się rano w sobotę po moim treningu wbiec szybko do sklepu, kupić świeże bułki (staram się nie rzucać w oczy, bo zwykle też nie wyglądam wyjściowo) i lecieć robić śniadanko mężusiowi :)
    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wakacjach w Barcelonie i Logrono rano biegalam a wracajac kupowałam bagietki na śniadanie......oj chciałabym znów tam być...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj tak polecam....tylko to są delikatnie rzecz ujmując kaloryczne słodkości.....

      Usuń
  3. Ja nie mam przekonania do biegania samemu, wolę z kimś ;). zapraszam do obserwowania mojego bloga http://misscandlle.blogspot.com/ ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie i mam prośbę o nie zamieszczanie linków do swoich blogów - ja tego nie robię i o to samo proszę innych:)

      Usuń
  4. o Sowę bardzo lubię, szczególnie ich 'sernik domowy' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa moja lista to jest dłuższa: kostka królewska, kostka czarny las a potem są torty, a jeszcze te mini tarty....ehhhh

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa