TRYB JASNY/CIEMNY

Solid Logistics Skoda Poznań Bike Challenge – pakuję torbę na zawody

Nie mogę się zdecydować w której czapeczce pojechać, to zapakowałam do torby dwie....fot. D.Szymborska


Wygląda na to, że w Poznaniu ulubionym słowem organizatorów zawodów jest CHALLENGE! W tym roku już startowałam w triathlonie – Challegne Family a w tą niedzielę pojadę w Solid Logistics Skoda Poznań Bike Challenge. Nazwa z tych dłuższych, pewno dlatego, żeby wymienić wszystkich sponsorów.

To olbrzymie zawody rowerowe na różnych dystansach, ja wybrałam 50km, długo się zastanawiałam, ale rozsądek wziął górę, to nie jest rozsądne jechać 120km na zawodach jak maraton tuż, tuż. A tak zamierzam się świetnie bawić i poznać okolice Poznania.

Ciekawa jestem ogromnie jak wygląda taka wielka kolarska impreza! Na starcie, na moim dystansie ma być 1500 rowerzystek i rowerzystów! Co ciekawe organizator pisze, że na mecie będą na nas czekały medale…”logistics” na wysokim poziomie!


Pakiety startowe trzeba odebrać przed niedzielą, w dniu zawodów jest to niemożliwe. Co oznacza wycieczkę do Poznania już w sobotę.

Prognozy pogody zmieniają się dynamicznie, dlatego spakowałam kilka wersji stroju startowego. 

Opcja A czyli ta najbardziej pożądana – śliczna pogoda i ciepło, jadę w bluzeczce z krótkim rękawem i rękawiczkach bez palców. 

Opcja B mniej sympatyczna – jest zimno – jadę w bieliźnie termicznej (długi rękaw) na to bluzeczka kolarska, spodenki bez zmian bo w nogi tak bardzo nie marznę, rękawiczki palczaste. 

Opcja C jest zimno i leje, czyli ta najmniej chciana – jadę w tym wszystkim co w opcji b) plus ubieram jeszcze kurtkę, by trochę mniej moknąć!

Lubię takie przygotowania do zawodów, pakowanie. Od razu w domu panuje taka specjalna, aczkolwiek, lekko nerwowa atmosfera – zawody się zbliżają!


Oprócz standardowego zestawu dętki, łyżki i pompki tym razem wykupiłam jeszcze ubezpieczenie siebie i roweru – lepiej na dmuchać na śliczny karbonowy rower niż nad nim płakać! Ot, to będzie mój pierwszy start w tak wielkiej imprezie, a mówią, że przezorny zawsze ubezpieczony!

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa