TRYB JASNY/CIEMNY

Kanapka śródziemnomorska z figami (bezglutenowa)

Pysznie i ślicznie, czyli tak jak powinno być! fot. D.Szymborska


Uwielbiam figi! Znajome blogerki śmieją z mojej pasji do obierania ich ze skórki, ot uważam, że obrana figa jest smaczniejsza, nie ma nawet nutki goryczy jest doskonale słodka, rozpływa się ustach!

Mój stosunek do wafli ryżowych się zmienia, jeszcze kilka miesięcy temu zarzekałam się, że ja tektury jeść nie będę. I nie jadłam. Ostatnio trafiłam na wafle z dodatkiem słonecznika – uff to nie jest tektura tylko smaczny „podkład” pod kanapkę.

Moja śródziemnomorska kanapka składa się z wafelka ryżowego (tego ze słonecznikiem, który smakuje dobrze), figi obranej ze skórki i orzechów włoskich. Śpieszyłam się więc orzechów nie uprażyłam, ale tak zamierzam zrobić następnym razem.

Jemy oczami, i taka kanapka tak ślicznie wygląda, dobrze smakuje i daje sporo energii. Jeden wafelek to 18kcal, więc całkiem dietetycznie tylko od nas zależy co na nich ułożymy, wiadomo, że taki z kremem orzechowym to już niskokaloryczny nie będzie….


Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa