TRYB JASNY/CIEMNY

ColorFun5KM – pakiet startowy

ColorFun5KM fot. D.Szymborska
Dziś odebrałam pakiet, odpowiedniejszą nazwą byłoby,  numer startowy z agrafkami, bo były w nim jeszcze 4 ulotki. Niestety organizator nie dodał ani mapki ani rozpiski imprezy. Jednak myślę, że trafię – Stadion Narodowy jest widoczny z daleka. 

Jestem ogromnie ciekawa jak będzie. Na zachodzie takie biegi są popularną formą zabawy. Inna sprawa, że jesienna aura czyli deszcz po prostu może zupełnie zepsuć imprezę. Wcześniejsza data 31 sierpnia była dużo bardziej sensowna. 

Z drugiej strony po co martwić się na zapas. Mam numer startowy i zamierzam się dobrze bawić! Jak będzie fajnie to pobiegnę za rok, jak nie to będę wiedziała, że nie warto i tyle. Doczytałam, że zamiast medali (których nikt wcześniej nie obiecywał) będą opaski na rękę. 

Teraz muszę jeszcze kupić sobie biały t-shirt bo szkoda normalnych ciuchów, ubieram też stare buty i okulary…. Chyba, że rano w niedzielę będzie lało to wtedy….no zobaczymy…

Komentarze

  1. O, mam nadzieję, że będzie fajnie :) my biegliśmy w ColorRun w Dortmundzie, bo tam najbliżej :) super sprawa! Radości było co nie miara, a proszek wydłubywałam z uszu jeszcze dwa dni po biegu ;)
    Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zdjęcia! oj chciałabym żeby tutaj też tak było....przekonam się w niedzielę:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa