TRYB JASNY/CIEMNY

Smażona szałwia z makaronem

 
Szałwia z makaronem fot. D.Szymborska

Poszperałam, nasłuchałam się i w końcu i ja usmażyłam szałwię na maśle. Jakie to proste! Do tego makaron z ostrym serem i kurczakiem i jest biegowe danie!  

Składniki (dla 3 osób):
·      300g makaronu (u mnie była mieszanka tych co zostały w szafce),
·      450g kruczaka (usmażyć na maśle z oliwą, doprawić solą morską i świeżo mielonym pieprzem),
·      doniczka szałwii (ja swoją przywiozłam z Baziółki z warsztatów),
·      ostry ser (wybrał gruyere) 300g,
·      masło i oliwa.

Przygotowanie:
Filet z piersi wybieganego kurczaka pokroić w większą kostkę, usmażyć na maśle z oliwą. Doprawić. Ser utrzeć. Liście szałwii pokroić, usmażyć na maśle. Makaron ugotować. Wszystkie składniki wymieszać i podawać! Smakuje super i jest to bardzo proste danie! Smacznego biegowego oczywiście!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa