TRYB JASNY/CIEMNY

Food Blogger Fest III – podsumowanie i FOTO



No właśnie to jest różnica albo stylizacja albo zdjęcie przed jedzeniem....ja wybieram to drugie! fot. D.Szymborska


No i już po. Niektórzy to nawet zioła w doniczkach wzięli ze sobą. Ale po kolei. Naprawdę smaczna i miła konferencja. Dobrze się bawiłam, dużo się nauczyłam – trochę przerażające wnioski z seminarium o pozycjonowaniu – żeby zastosować się do rad mój tekst powinien wyglądać tak. „Biegiem do kolejki po smaczne biegowe jedzenie.” Google byłby zachwycony, czytelnik chyba trochę mniej.

Bardzo mi się podobała konwencja spotkania – seminaria, warsztaty i grupa uczestników, która pod kierownictwem Grzegorza Łapanowskiego przygotowała obiad. Pyszny, niestety trochę chłodny ale nie jest łatwo podać 200 ciepłych porcji jak nie ma się do dyspozycji profesjonalnej kuchni.

Rozmowy o food designie – ogromnie ciekawe, o czekoladkach oczywiście bardzo smaczne.

A o warsztatach gdzie uczyłam się występów przed kamerą napiszę jutro….a w poniedziałek będzie konkurs….to taka mała zapowiedź…

Do zobaczenia za rok i już się na to spotkanie cieszę!

A teraz trochę FOTO:

Łapanowski & blogerzy fot. D.Szymborska

Łapanowski & blogerzy fot. D.Szymborska

Łapanowski & blogerzy fot. D.Szymborska

Łapanowski & blogerzy fot. D.Szymborska


Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa