TRYB JASNY/CIEMNY

Różowe, rabarbarowe piwo

Różowe piwo fot. D.Szymborska

Kupiłam sobie taki sześciopak soczków do piwa. 6 rabarbarowych opakowanek, rozmiarem przypominają takie małe, jednorazowe śmietanki do kawy. Jakie to jest pyszne! Do tego piwo bezalkoholowe i mam w szklance super lemoniadę o chmielowym smaku. To lubię! 

A to wszystko w nawiązaniu do kolorów z proszkowego biegu. Na kolację będzie hinduskie jedzenie bo ta kolorowość biegu przypomina święto Holi. To radosne święto wypada na przełomie lutego marca. Swoją drogą ciekawa jestem jak by się biegało kolorowo po śniegu. Pewno też fajnie. Choć moja skóra jeszcze nie doszła do siebie po (naturalnych) barwnikach. Owszem domyta jestem ale to ile kremu można wklepać w skórę mnie zaskakuje. A piwo/nie piwo wyborne!

Sześciopak fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa