TRYB JASNY/CIEMNY

Food Blogger Fest III - już 21 września


Zrzut z ekranu


W sobotę 21 września 2013 trzecia odsłona. Byłam na pierwszym, było kameralnie z pysznymi słodyczami, winem stołowym i plotkami. (relacja TUTAJ) 

Przyszłam też na drugi. Stałam w kolejce po kawę, nie rzuciłam się na jedzenie bez talerzyka, jak donieśli talerzyki to już niewiele zostało. Były kwasy blogerskie, krzywe spojrzenia. Za każdym razem do domu taskałam torbę przypraw. Tego nigdy za dużo, choć kilka słoików wciąż stoi w szafce bo to były młynki z mieszankami nadającymi się tylko do słodkich dań. (relacja TUTAJ)

Jak będzie w przyszłą sobotę, tego nie wiem. Ciekawa jestem atmosfery, ludzi których poznam. Zapisałam się też na warsztaty, więc na Czerskiej spędzę prawie cały dzień. Inna sprawa, że rano mam zawody więc zganiana i spokojna przyjadę na FBF. 

 To co widzimy się prawda?

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa