TRYB JASNY/CIEMNY

„Czas maratonów” – seminarium on-line z Wojtkiem Herrą

Seminarium zrzut z ekranu


Ponad 150 osób wczoraj wieczorem siedziało przed komputerem. Siedziało, słuchało i pisało bo ta nasza ponadsetka zapisała się na seminarium on-line. Tytuł sesji w pełnej wersji to: „Czas maratonów. Biegaj głową – wykorzystaj wiedzę z psychologii sportu do poprawy osiągnięć w sporcie.”

Było nie tylko o bieganiu, o motywacji, o tym jak trenować młodzież, nie obeszło się bez wizualizacji. Czy dużo się nauczyłam? Nie wiem, oprócz seminarium można było sobie zapisać prezentację na której opierał się Herra w czasie swoje wystąpienia. To fajne rozwiązanie bo „coś” zostaje.

Oglądając i słuchając zorientowałam się, że chyba jestem jednak pedantką, bo dłuższą chwilę zamiast skupić się na temacie biegania i psychologii zastanawiałam się czy to kontakt czy wyłącznik jest na ścianie za „wykładowcą”. Potem już „mi przeszło” i spokojnie słuchałam.

To fajna forma nauki, będę zerkać na kolejne spotkania on-line…. Ale najpierw trzeba ten maraton z głową (albo bez) przebiec!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa