TRYB JASNY/CIEMNY

Przedstawiam skład KGB na Accreo Ekiden 2014

KGB - Sztafeta Accreo Ekiden 2014

„6 dziewczyn, które biegają, zmierzy się z dystansem maratońskim." Mogłabym tak patetycznie zacząć, ale nie wolę napisać, że jesteśmy drużyną, która już 11 maja przebiegnie razem Accreo Ekiden w Warszawie.
Uwielbiam kiedy kibice wołają moje imię, biegacze mnie poznają, gdy mam doping. Dlatego KIBICE ten post jest dla Was. Każda z nas przygotowała odpowiedź na 5 pytań i załączyła zdjęcie po to byście nas poznali.
Startujemy o 14.00 w niedzielę 11 maja w Warszawie, może najszybsze nie będziemy ale na pewno najbardziej uśmiechnięte i szczęśliwe z tego, że RAZEM przebiegniemy maraton.

Jestem kapitanką drużyny, biegnę w pierwszej zmianie. I też odpowiadam na 5 pytań, tak jak kolejne zawodniczki. Kolejność nie jest przypadkowa – tak biegniemy.




Dota
Dota
Biegam bo tak zaczęłam i to uwielbiam
Mój ulubiony dystans to 5K i półmaraton. Piątka bo szybka i najlepiej w przełaju a połówka bo daje możliwość przemyślenia wielu rzeczy a treningi nie są tak wymagające jak do maratonu.
Bardzo się cieszę na sztafetę bo pobiegnę z koleżankami i będzie ekstra!
Moim marzeniem biegowym jest ładnie przebiec maraton jako ostatni etap zawodów Ironman’a
Jestem Dota szczęśliwa osoba!


Paulina
Paulina

Biegam bo mogę
Mój ulubiony dystans to im dłuższy tym lepiej. Najdłuższy to na razie maraton.
Bardzo się cieszę na sztafetę bo jest to kolejne biegowe wyzwanie i doświadczenie w moim krótkim biegowym życiorysie
Moim marzeniem biegowym jest turystyka maratonowa a potem może coś ultra
Jestem mamą, aktorką, kobietą w wiecznym działaniu


Kasia
Kasia

Biegam bo zaczęłam myśleć o sobie i być tylko dla siebie. Bieganie ćwiczy charakter i podnosi pewność siebie. Daje niesamowite pokłady radości, satysfakcji i pozytywnego myślenia. Zawsze po treningu jestem pełna energii, wysiłek fizyczny pozwala mi spojrzeć na życie z innego kąta tego jaśniejszego
Mój ulubiony dystans to godzina ciągłego biegu, po biegu czuje się szczęśliwa i spełniona
Bardzo się cieszę na sztafetę bo będę realizowała swoja pasję wśród pozytywnie nakręconych dziewczyn
Moim marzeniem biegowym jest możliwość dalszego realizowania pasji i .... start w maratonie, bycie wśród ludzi, których zawsze podziwiałam za hart ducha
Jestem Kasia, mama dwójki dzieci, które zarażam pasją ruchu


Joasia
Aśka

Biegam bo zabrzmi banalnie, ale...bo lubię. A tak bardziej na poważnie to bieganie daje mi wewnętrzną siłę i tyyyyyyyle energii, których mi wcześniej brakowało
Mój ulubiony dystans to 10 km
Bardzo się cieszę na sztafetę bo kolejne nowe doświadczenie w moim życiu
Moim marzeniem biegowym jest przebiec maraton w czasie 4 godz
Jestem po prostu Aśka

Gabi
Gabi
Biegam bo bieganie to czas spędzony tylko ze sobą (i dla siebie) i ładowanie akumulatorów na następne dni
Mój ulubiony dystans to 10 km (niewiele mam okazji żeby biegać więcej niż 5 km na treningach - w mojej krótkiej karierze biegacza pamiętam wszystkie biegi na 10 km i zawsze było super).
Bardzo się cieszę na sztafetę bo lubię spędzać czas w miłym towarzystwie a biegać szczególnie.......
Moim marzeniem biegowym jest - oryginalna nie będę - meta berlińskiego maratonu
Jestem Gabi


Agnieszka

Agnieszka

Biegam, bo sprawia mi to wiele radości, biegając odpoczywam i dostarczam sobie odpowiedniej dawki endorfin. I nabieram większej wiary w moje fizyczne możliwości :)
Mój ulubiony dystans to nie mam ulubionego dystansu, ale zwykle biegam około 10-15 km
Bardzo się cieszę na sztafetę, bo będzie kobieca i energetyczna, jednocześnie będzie powrotem do czasów podstawówki, gdy biegałam w sztafetach 4x300m
Moim marzeniem biegowym jest: maraton i bieg zagraniczny
Jestem Agnieszka i jestem badaczką


To nas już znacie! Do zobaczenia na linii startu i mety!

Komentarze

  1. Trzymam kciuki i powodzenia:)) jakbyście kiedyś potrzebowały jeszcze jednej osoby do sztafety to polecam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę pamiętać. W tym roku miałyśmy bardzo trudny wybór, bo wszystkie dziewczyny, które chciały z nami pobiec były super fajne :) a musiałyśmy wybrać jedną. Zobaczymy może za rok pobiegniemy razem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa