TRYB JASNY/CIEMNY

AAAby zdążyć – sałatka z tuńczykiem

Sałatka fot. D.Szymborska


 Dziś dużo się dzieje, wieczorem mam piłki i płotki dlatego sałatka z tych w biegu – tuńczyk, mieszanka sałat, różne liście z marchewką, trochę grzanek i trochę sosu. Na opakowaniu Fi&Easy było napisane, że to zaledwie 220kcal. Myślę, że z mniejsza ilością sosu to nawet można „zejść” poniżej 200kcal! Zdrowo, pysznie i na szybko. Taki fast food to ja lubię! 

O płotkach i piłkach napiszę wieczorem, o degustacji win portugalskich o wdzięcznej nazwie 1st Annual Tasting of Portuguese Wines myślę, że wspomną jutro, dziś tylko napiszę, że jak ktoś nie był to nic nie stracił w kwestii wina, dobry był za to kozi ser ale po to chyba nie przychodzi się na seminarium, nie próbuje przez 2 godziny win… mam do opisania 23 wina, wszystko starannie zanotowałam, obfotografowałam zostaje tylko „ogarnięcie”.

Degustacja win portugalskich fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa