TRYB JASNY/CIEMNY

Rozwiązanie konkursu – Zestaw Pierwszej Pomocy Clic&Go

Pani Anna spędza aktywnie czas (fot. Archiwum Pani Anny)

Nie było łatwo wybrać zwycięzców. To cudowne, że tyle aktywnych osób znalazło moment by przesłać odpowiedź na konkurs. Wybrałam następujące odpowiedzi:

Pani Kinga (na facebookowej stronie OsmozaCare) pisze:  od kiedy jestem mama wolny czas spędzam oczywiście z moim maleństwem, zawsze staramy sie wybrać na jakąś wycieczkę...gdyż oboje nie lubimy siedzieć w domku, a ponieważ maleństwo zaczęło raczkować jest wesoło, niestety nie obyło się bez paru guzów a co do będzie jak zacznie chodzić...

Pan Marek pisze: Najtańszym i najprostszym sposobem aktywnego odpoczynku są dla mnie po prostu spacery. W szczególności lubię weekendowe spacery do lasu z rodziną - żoną, dziećmi, wnukami.

Pani Anna natomiast przesłała takie zdjęcie.

Nagrody czyli ufundowane przez OsmozaCare to aż 3 rewelacyjne apteczki – Zestawy Pierwszej Pomocy Clic&Go OsozaCare wyślemy pocztą, dlatego proszę o przesłanie mailem adresów pocztowych.
Na wiosnę będę wraz z OsmozaCare organizować kolejny konkurs. Na który od razu zapraszam. I jeszcze raz dziękuje za udział w konkursie!

Gratulacje i pozdrowienia dla zwycięzców. Ja dziś biegałam po górach, ale o tym napiszę później bo mam jeszcze jeden trening do zrobienia.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa