TRYB JASNY/CIEMNY

Thingo.pl i super ciasteczka z czekoladą

Czekoladowe ciasteczka J. fot. D.Szymborska



Moja przyjaciółka uwielbia piec. Wszystkie ciasta robi w tak zwanym międzyczasie, a wychodzą naprawdę pysznie. 
Jej ciasto marchewkowe jest pyszne i zupełnie nie marchwiowe, brownie zachwyca czekoladowością ale nie zamula. 
Dziś piekła takie, które jak się je na gorąco to mają płynną czekoladę, na zimno przypominają pieguski ale się tak nie kruszą. 
J. poprosiła o zdjęcie ciastek. Po co? Bo się wymienia! Serio. Ostatnio wymieniła brownie na lakiery do paznokci! Z zupełnie obcą osobą. 
Thingo.pl to portal dla ludzi, którzy mają ochotę się kreatywnie wymieniać. Swoją drogą nie wpadłabym na takie połączenie – ciacho za lakier?! Teraz pora na ciasteczka z czekoladą. Ciekawe na co J. je wymieni? Ja na razie nic nie wymieniałam, nie wiem czy chcę, mam czas i ochotę. Jednocześnie z pewnością będę się dopytywać za co „poszło” kolejne pyszne ciacho J. Są inne portale, na podobnych zasadach, ten do którego należy J. wymienia coś na coś. Nie ma punktów, kombinowania – z ręki do ręki albo z ust do ust…..

Udało mi się zjadłam trzy najmniejsze ciasteczka…..a ciężko było się powstrzymać! Ciekawa jestem przyszłości thingo.pl i wypieków J.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa