23 stycznia 2014

Miód palmowy (miel de palma) składnik diety TRI

Miód palmowy świetny dodatek do owsianki fot. D.Szymborska

Dieta TRI trwa. Już dwie osoby powiedziały mi, że chudziej wyglądam. Yaahaha! 

Dziś owsianka z odrobiną miodu palmowego. Pycha! Do tego przypomina wakacje. Buteleczkę przywiozłam z Gomery, jednej z Wysp Kanaryjskich. To produkt naturalny, bez dodatków, bez chemii a zawiera tyle minerałów (kalorii) też.

100g miodu palmowego to 295kcal, to nie robi takiego wrażenia jak minerały (wartości w mg/100g) Wapno – 4.3, Cynk 0.34, Potas 1038, Fosfor 25, miedź 0.15, żelazo 1, Magnez 19 – nieźle nie? Do tego smaczne!

Power owsianka wciągnięta, słońce za oknem, a temperatury nie komentuję bo po co? Nic to nie zmieni, dalej będzie zimno a tak jest po prostu słonecznie!


Smacznego biegowego i sportowego wszystkim.

2 komentarze:

  1. Dziś rano, jadąc do pracy i widząc słonko pomyślałam o Tobie, że wreszcie choć przez chwilę będziesz je miała :). A poza tym zaplanowałam na dzisiejsze bieganie pobicie swojego rekordu temperaturowego - zejdę poniżej -8 stopni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jest słońce jest lepiej! a schodzenie poniżej -8 brzmi jakbyś pisała o nurkowaniu:) mój rekord to zawody przy -18 ale fajnie nie było....

      Usuń

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa