10 stycznia 2014

Śniadanie 130kcal w 5 sekund – dieta TRI

Śniadanie na szybko ale bez kalorii fot. D.Szymborska
Systematycznie, codziennie. Dieta trwa. Nie spodziewam się natychmiastowych efektów, czekam sobie spokojnie. Jestem umiarkowanie głodna i umiarkowanie wściekła. Nie jest źle. Dziś z braku czasu rano zamiast owsianki na gorąco był serek wiejski w wersji light. Do tego szaleństwo – łyżeczka dżemu bez dodatku cukru. 

Jutro będzie sprawdzian jak dieta wpływa na bieganie. Ciekawa jestem, bo na razie w treningach nic nie zmieniłam tylko w odżywianiu. Z racji braku bardzo ważnych startów można trochę na sobie poeksperymentować!


Smacznego biegowego i sportowego wszystkim!

Kategoria w diecie TRI - Ś

4 komentarze:

  1. Nie wiem czy ograniczanie kalorii to dobry sposób przy tylu treningach. A nie lepiej ograniczyć produkty z wysokim indeksem glikemicznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ograniczam wszystko:) a tak na serio to trochę liczę kalorie ale dbam o "węgle" bo siła musi być!!!

      Usuń
    2. To też się przestraszyłam! Bo jak tak będziesz robiła redukcję, to nic nie zostanie żeby do pianki włożyć ;). Dobre węgle są dobre!

      Usuń
  2. przecież biegacze muszą pochłaniać więcej kalorii! nie ograniczaj się,bo to naprawdę nie jest zbyt rozsądne.Węgle spalisz w biegu :)
    Ja jem po prostu zdrowo i pięć posiłków dziennie.To wystarcza,żeby czuć się lepiej, być najedzoną i nie podjadać w ciągu dnia a przy tym dobrze wyglądać. Zaznaczę,że biegam też :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa