30 sierpnia 2014

Białkowy omlet z awokado 200kcal

Power śniadanie fot. D.Szymborska
Od poniedziałku to będą duże zmiany w tym co jem, ale o tym w poniedziałek. Dziś białkowy omlet z awokado. Przygotowanie zajmuje tylko chwilę i co najważniejsze można użyć twardego awokado. Oczywiście im bardziej dojrzałe tym lepiej ale z racji tego, że omlet dopiekam w piekarniku to nie jest to tak istotne!

40 kcal z dwóch dużych białek kurzych, odrobina masła – 30kcal i awokado około 100kcal czyli około 200kcal na talerzu!



Składniki:

·      2 białka,
·      ½ awokado – pokrojonego w plasterki,
·      odrobina masła,
·      sól morska.

Przygotowanie:


Piekarnik rozgrzać do 250 stopni. Roztopić odrobinę masła na żelaznej patelni. Wlać białka i ułożyć awokado. Odczekać aż białko się zetnie i włożyć patelnię do piekarnika. Podawać ze świeżo mieloną solą morską! Pycha

1 komentarz:

  1. mmmm... z takim przepisem zapowiada się piękna sobota! pycha!

    OdpowiedzUsuń

On Egin znaczy smacznego Topa na zdrowie! A TRI to triathlon! Czyli o tym wszystkim jest ten blog!
Dziekuję bardzo za komentarz.

zapraszam również na facebook:) https://www.facebook.com/oneginetatopa