TRYB JASNY/CIEMNY

Opaska czasowa biegacza – jak zrobić i dlaczego warto

Opaski czasowe dla biegaczek z KGB fot. D.Szymborska


Jutro KGB* startuje w BMW Półmaraton Praski. Już się tego nie mogę doczekać! Ponieważ biegniemy na różne czasy a organizatorzy (gdy odbierałyśmy pakiety) nie zapewniali opasek czasowych to przygotowałam specjalne KGBowskie.

Biegniemy od 1.55 do 2.15 – trochę inaczej niż prowadzą oficjalne zające. Opaski bardzo się przydadzą! Nie każdy (na pewno nie ja!) jest w stanie w czasie biegu przeliczać śródczasy. W głowie pojawiają się pytania ile mam mieć na 7 a ile na 14 kilometrze. Człowiek zaczyna kombinować ile to powinno być, zaczyna liczyć, sekundy mylą się z minutami. A przecież chodzi o to by biec! Do tego ważna jest „czyta” głowa!


Opaska czasowa to super rozwiązanie! Do tego warto mieć na ręce/rękach dwie wersje – tą planowaną, wymarzoną i taką na czarną godzinę o 5 minut gorszą. Tym sposobem mamy plan B i nic tylko biegać.

Opaskę można zrobić samemu (tak jak te na obrazku) czyli przepisać śródczasy na kawałek kolorowego, sztywniejszego papieru (blok techniczny), można też wydrukować.

Korzystałam ze strony Runner’s World. Trzeba tylko pamiętać o przestawieniu mil na kilometry!


Jeszcze na koniec dla przypomnienia (chyba odpowiedziałam na wszystkie maile, ale dla pewności pisze i tu) widzimy się o 8.30 pod stacją kolejową STADION! Będę miała opaski! Na plecach napis KGB! Rozgrzewka i ruszamy!!!

*KGB - Koleżeńska Grupa Biegowa

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa