TRYB JASNY/CIEMNY

Smaczna owsianka – przepis krok po kroku

Owsianka, figi i dżem fot. D.Szymborska

Tadam. Owsianka wróciła do łask. Tak właściwie to nigdy z nich nie odeszła, ale jakoś miałam przerwę. Były omlety, bagietki, bajgle, czasem sama kawa. A teraz pyszna mleczna owsianka z figami i dżemem.

Z racji tego, że mam nowych czytelników i czytelniczki to przepis podam. To jest bardzo smaczna wersja! Serio! Nawet zagorzali przeciwnicy owsa się przekonują! Ba, czasem nawet rano się o taką owsiankę upominają!

Przepis prosty jest!
·      125ml mleka (ja używam 0.5tłuszczu),
·      łyżeczka masła orzechowego (crunchy mi bardziej smakuje)
·      3 łyżki płatków owsianych
·      dodatki

Do mleka w garnku dodaję płatki i masło orzechowe, które można zastąpić miodem. Gotuję aż zrobi się fajna papka. Przekładam do miseczki i dodaję, to co mam. Dziś była figa i dżem!
Smacznego biegowego!!!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa