TRYB JASNY/CIEMNY

24 Bieg Powstania Warszawskiego – pakiet startowy i o tym dla kogo biegniemy

Nasze bojowniczki i pakiet startowy fot. D.Szymborska


Dota, pobiegniesz? Przecież nie odmówię przyjaciółce! Wolałabym żeby zapytała się o jakiś maraton niż ten bieg, ale….

Ania miała plan, nie tylko pobiegniemy (już razem startowałyśmy w tej imprezie), ale jeszcze pobiegniemy dla….i tutaj zaczęło się. Ania postanowiła, że znajdzie dwie bojowniczki. Wyszukała, przeczytała ich historie…. dalej poszedł łańcuszek. Ania poprosiła swoją przyjaciółkę Alę o przygotowanie portretów na nasze koszulki. Ja odstałam swoje w punkcie wprasowanek.

Efekt? Na 99% (muszę jeszcze zrobić USG stopy) biegniemy dla Maszy Glajtman – Putermilch (na bluzeczce Ani) i dla Sary Biderman (na mojej)-  start jutro wieczorem.

O historiach bojowniczek napiszę po biegu, będziemy truchtać spokojnie i dzięki temu będę mogła dowiedzieć się czym kierowała się Ania przy wyborze tych dziewczyn. Zdążyłam już przeczytać ich historie – są naprawdę ciekawe i pokazują jak skomplikowane były losy kobiet w czasie powstań i wojny.


W pakiecie, który za upoważnieniem odebrała dla mnie Ania była bluzeczka, odznaka, magnes, numer, agrafki i ulotki z plakatem.

Cieszę się, że tym razem logo jednego z producentów odzieży i butów sportowych jest wśród partnerów biegu a nie udaje, że jest to bluzeczka tej firmy.

Komentarze

  1. tez bym chciała pobiec w takim biegu, ale to może kiedyś :) Zapraszamy http://www.rozkwitniij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa