TRYB JASNY/CIEMNY

Rozwiązanie KONKURSU – bałagan domowy = konkurs sportowy

Sport dwu i czterokołowy w jednym pokoju! 
Nagrodą w konkursie był miesięczny zapas 4Flex Sport, który wyślę do Michał J. który przebił wszystkich zdjęciem dwóch rowerów i jednego pojazdu czterokołowego, a wszystko z zwykłym pokoju!

A dla młodzików mam niespodziankę! Jak ktoś gra w kosza, jeździ na rowerze, pływa i jeszcze ma biegającą mamę to wiadomo…że w domu bałagan. Niespodziankę wyślę do Mateusza W.

A tutaj jeszcze wybór najlepszych zdjęć. I wiecie co? Przez kontuzję stopy wysprzątałam dom! Efekt – ten sam rower na trenażerze, ta sama ilość butów biegowych, rowerowych, bidony, bojki, deski, ósemki – ale wszystko ślicznie ustawione, zero kurzu. Czyli mam czysty bałagan sportowy!!!

Już wkrótce konkurs dla tych co uwielbiają porządek bo sprawiedliwość musi być!


Gratuluje zwycięzcą i czekam na adresy pocztowe by wysłać nagrody!

Bałagan Magdy

Bałagan Magdy

Bałagan Magdy....no nie wiem czy to bym nazwała bałaganem - u mnie to już zaliczone do kategorii porządek!

Bałagan Magdy

Bałagan Izy

Śliczne sportowe zdjęcia Asi

Bałagan Patryka i przerażająca opowieść o wiecznie nierozpakowanej torbie sportowej....

Bałagan Pawła

Bałagan Mateusza

Bałagan Mateusza

Bałagan Mateusza - przez pół roku mieszkałam z rowerem w jednym pokoju więc....to nagroda wyróżnienie

Bałagan Mateusza

Bałagan Michała


Bałagan Michała

Imonujący bałagan Michała


Bałagan Michała

Bałagan Michała

Komentarze

  1. No u mnie jak na złość towarzystwo piłkarskie korzystając z przerwy posprzątałalo cały ten bajzel. Ale pewnie zanim konkurs porządkowy będzie to wróci wszytko do normy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa