TRYB JASNY/CIEMNY

Pizza na śniadanie i to za 1 grosz

 
Jak może być na obiad to może być tez do porannej kawy - pizza fot. D.Szymborska

Tak, tak ja (prawie) cały ten tydzień chodzę do Aioli na śniadania. To było kolejne – do kawy - za jeden grosz. Tym razem z oferty śniadaniowej zamówiłam… pizzę. W myśl, pizza jest dobra o każdej porze dnia!


W wielu książkach o sportach czytam o potędze wizualizacji. Dziś jak pływałam: 200m rozpływania, 200m same nogi w płetwach, 8x50 mocno kraul, 4x100 kraul i 200m kraul na koniec to tak od drugiej pięćdziesiątki wizualizowałam śniadanie. Dobrze mi wychodziło, tylko miałam problemy z nadmiarem śliny….


Pizza była poprawna ale wolę chyba klasyczne śniadania. To pewno przez to, że nie była okrągła tylko prostokątna. Nic, to śniadanie było energii musi wystarczyć do obiadu!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa