TRYB JASNY/CIEMNY

Mega kaloryczna owsianka

Mega kaloryczna owsianka fot. D.Szymborska

Wstaje. Jest ciemno. Robię sobie owsiankę, płatki, mleko i masło orzechowe. Mieszam i czekam aż zgęstnieje. W tak zwanym międzyczasie nakrywam do stołu do śniadania. Dla J. ustawiam jego mieszankę płatków, mleko, talerz, serwetkę i łyżkę. Siadam do stołu, biorę pudełko i sypię płatki do mojej owsianki. Efekt – z dietetycznej owsianki otrzymuje mega słodką, kaloryczną michę pełną cookies, cinimini, lion i nie wiadomo czego jeszcze. A teraz najgorsze – to mi smakuje! I tak zasłodzona zaczynam dzień! Smacznego biegowego! Uważajcie z czym jecie owsiankę!

Komentarze

  1. Wiesz, że ja również uwielbiam od czasu do czasu zjeść sobie takie płatki?? :)
    Chyba każdy z nas ma czasami takie napady - bo to jest w końcu strasznie dobre. Czego pysznego, zdrowego i odżywczego by człowiek nie jadł i tak kiedyś najdzie go ochota na płatki Lion albo inne Cookies! ;)
    Choć odkąd w Maju spróbowałem po raz pierwszy owsianki, tak do dzisiaj jeszcze nie miałem rano ochoty na co innego!

    PS - super blog! Dodaję do obserwowanych, jako że ( może nie biegam ), ale trenuję i wszystko, co z formą ruchu związane jest mi bliskie!
    Podobnie, jak i z gotowaniem!
    Miłego biegowego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:) to miłego trenowania:)

      Usuń
    2. Dzięki opisom owsianek na tym blogu również zasmakowałem w tych zdrowych i przepysznych śniadaniach. Mam też jedno pytanie. Jakiej owsianki używasz?

      Dzisiaj na śniadanie była owsianka z utartym jabłkiem.

      Pozdrawiam
      Bartek

      Usuń
    3. uwielbiam produkty z M&S wiec tam tez kupiłam płatki owsiane:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa