TRYB JASNY/CIEMNY

TRION:Z – rozwiązanie konkursu


Nagroda w konkursie TRION:Z

Dziękuje bardzo, za tyle fajnych odpowiedzi, postów i komentarzy na facebooku. Nie było łatwo wybrać zwycięzcę.

Teraz słychać dźwięk fanfar:


TRION:Z powędruje do Karoliny Rechul, która napisała tak:  Uwielbiam takie gadżety, a przede mną mój pierwszy maraton :), wiec wszystkie jony, siły nadprzyrodzone i opatrzność boska będę mi niezbędne ;) A kolor? - różowy to mój ulubiony. Pozdrawiam serdecznie.

Gratuluję proszę o kontakt mailowy! Powodzenia w maratonie!

Komentarze

  1. A niech to, nie udało się. Cóż - wygrał najlepszy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą kolejne:) obiecuję:)))

      Usuń
    2. Hej, to ja , ja wygrałam konkurs. To ja wygrałam opaske TRION:Z ...wow super , ale sie cieszę. I dopiero teraz Sie O tym dowiaduje ;))) Dziękuje

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa