TRYB JASNY/CIEMNY

Dzień dziecka – jestem księżniczką!!!!

No jestem tą księżniczką a co....fot. D.Szymborska

Bardzo wieje na balkonie nic to….rosado zimne a balonik dla księżniczki jest!!!  Dlaczego sobie nie zrobić prezentu!

Rosado Ribera Del Duero, Cosecha 2013 czyli nie wychylaj się z kieliszkiem przez balkon!

Lato, lato to i różowego wina więcej. Bo ciepło, bo przyjemnie i niezobowiązująco. To jest to co lubię w różowych to ich prostota, koktajlowość, ponczowość czasem intensywna truskawka albo poziomka.

Ile radości może sprawić balonik….taki dla księżniczki jeszcze więcej!!


Komentarze

  1. Też byłam księżniczką - leżałam, pachniałam, donoszono mi jedzenie i oglądałam dwa zaległe seriale. W międzyczasie łaskawie zgodziłam się wyjść na spacer ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa