TRYB JASNY/CIEMNY

Gotowanie dla ambitnych – Jung und Lecker

Blogerzy z szefową Jung&Becker
Super. Doborowe blogowe towarzystwo, przemiła pani szef kuchni. Nic tylko gotować. Do tego, żeby było jeszcze fajniej na świeżym powietrzu. Tak, tak kuchenki stały na stołach w ogródku restauracji Jung und Lecker. Dowodziła Oliwia. A my gotowaliśmy. Można było wybierać potrawę, którą chce się przygotować. Jak łatwo się domyślić wybrałam makaron. Wersja z botwinką i jagodami. Pycha! Żeby było trudniej Oliwia Bernady powiedziała nazwy dań i potem znosiła składniki z restauracyjnej kuchni a my gotowaliśmy…

"Moja" botwinka z serkiem kozim fot. D.Szymborska
Wkrótce będą przepisy z warsztatów, na razie jestem bardzo najedzona i zadowolona z tego co się nauczyłam przygotowywać. Nowe smaki, ciekawe połączenia. To kolejny warsztat z cyklu, który jeszcze nie ma nazwy, jak dla mnie to „Gotowanie dla ambitnych blogerów” byłoby świetną nazwą. Portal Wrząca Kuchnia i Królestwo Garów umawia się z kucharzami, takimi, którzy naprawdę chcą czegoś nauczyć blogerów. A my pytamy, dopytujemy się a dlaczego, a po co…w czasie takich warsztatów naprawdę można się dużo nauczyć. 
Dawno nie gotowałam z szefem kuchni – kobietą. Oliwia jest ciepłą osobą, która ma wizję swoich dań. Dziś było sezonowo, lekko, zaskakująco. Przepis na czerwony makaron będzie jutro na blogu, bo jeszcze dziś wieczorem powtórzę to czego nauczyłam się na warsztatach. Choć mam już taki mały pomysł co zmienić w tym daniu, by u mnie w domu bardziej smakowało….

Wersja surowa fot. D.Szymborska

Nasze śniadanie - bułeczki upieczone przez Oliwię fot. D.Szymborska

Nasze ogródkowe stanowiska, zanim powstał na nich twórczy bałagan fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa