TRYB JASNY/CIEMNY

Mistrzostwa Europy w Biegach po Schodach – podsumowanie

Wideń, Brno i Bratysława ME fot. K.Jakóbik
To było szalone 48 godzin! To było super! Jak tylko dojdę do siebie to chciałabym powtórkę! Schody wciągają!

Dziś był dla mnie najtrudniejszy start bo…schody kręcone. Robi mi się niedobrze jak patrzę na karuzelę więc łatwo sobie wyobrazić jak było gdy wbiegałam na wieżę UFO w Bratysławie. Ale nie narzekam to też ciekawe doświadczenie…


Piotrek i Bartek z 4Flex Sport Team fot. D.Szymborska
Zacznę od końca. Ogromnie miło było widzieć Piotrka Łobodzińskiego z 4Flex Sport Team na pudle, na najwyższym podium. Był hymn, było wzruszenie. Bartek Świątkowski, z tego samego teamu był czwarty, to z jednej strony cudowny wynik z drugiej to najgorsze miejsce tuż za pudłem. Wśród kobiet Dominika Wiśniewska-Ulfik była czwarta. Podobnie jak Bartek mało zabrakło. Jak się okazuje biegacze po schodach też mają swoje specjalizacje – lubią krótkie i długie „veritical races”.

Dzisiejszy bieg – start nad Dunajem, dobieg do wieży, kilka stopni w dół – po ciemku, bo na zewnątrz było tak jasno, że wbieg do słabo oświetlonej wieży wydawał się skokiem w ciemność. Skokiem na tyle niebezpiecznym, że za chwilę była poręcz schodów i trzeba było już się wspinać. Bardzo dziwna klatka schodowa, a wszystko dlatego, że wieża ma podpory pod kątek, stąd dużo (dla mnie za dużo) zakrętów. Strome stopnie, wąsko. Akurat na to, że wąsko to nie narzekam, bo to lubię!

Meta na tarasie widokowym. Na mecie trzeci medal! YEAHHAH start w Mistrzostwach Europy ukończony! Nie wiem jeszcze ile punktów zdobyłam. Po wczorajszym drugim miejscu i przedwczorajszym trzecim (wśród amatorek) miałam 14 punktów. Dziś byłam 8.

Teraz siedzę w aucie, wciąż się uśmiecham. Na nogach mam opaski uciskowe, żeby łydki doszły do siebie. Jutro pójdę na basen. Nie wiedziałam, że 4 dni bez pływania i roweru spowodują to, że będę tak za tym tęsknić.

Udało mi się zrobić kilka wywiadów z towerrunnersami, to tacy ciekawi ludzie. A za chwilę idę spać…

UFO w Bratysławie fot. D.Szymborska

Moje pierwsze Mistrzostwa Europy ukończone!!!


Cieszę się, że mogłam opisywać z pierwszej ręki/nogi zmagania chłopaków ze 4Flex Sport Team, sama też mogłam się ścigać i to było super!!! A wywiady będę sukcesywnie publikować.

Nasza blogerska ekipa - wszyscy ukończyli ME! fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa