TRYB JASNY/CIEMNY

Trzykolorowa sałata– awokado, pomidorki i bryndza

Sałata przetrwania fot. D.Szymborska
U mnie to jest tak, że jak wyjdę z basenu to MUSZĘ coś zjeść. A od poniedziałku trzymam się zasady, że tym czymś co zjadam jest sałata. Ponieważ w tym tygodniu byłam już 5 razy na basenie to zjadłam pięć różnych sałat. Dzisiejsza wyjątkowo mi smakowała. I mam nadzieję, okaże się sycąca! Tak powinno być z racji awokado – to owoc, którym można się naprawdę najeść.

Składniki (dla jednej głodnej osoby):

·      1 awokado – ważne żeby było dojrzałe bo takie jest po prostu smaczniejsze,
·      50g bryndzy,
·      6 pomidorków koktajlowych pokrojonych w ćwiartki,
·      sól i pieprz.

Samo przygotowanie zajmuje 5 minut, ważne by jeść dłużej a nie wrzucać do żołądka tą pyszną sałatę! Mózg potrzebuje trochę czasu by dotarła do niego informacja, że jedzenie już jest w żołądku. Trzymając się wersji amerykańskich (i nie tylko) naukowców jadłam ją wolno, pamiętając by gryźć starannie!



Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa