TRYB JASNY/CIEMNY

Pudełko zamiast słoika

Mój dzisiejszy zestaw mocy fot. D.Szymborska


Cały dzień biegania, niestety nie treningowego a zwyczajnego, życiowego. Potrzebuję siły a nie zbędnych kalorii. Dlatego w pudełku makaron ryżowy z kurczakiem, przyprawami i prażonym sezamem. Śliwka i woda z limonką.

Zalety pudełkowego jedzenia:

·      To ja je przygotowałam więc wiem, co „trafiło” do pudełka,
·      Mogę wcześniej zważyć porcję – nie przedobrzę z ilością nakładanego jedzenia (co ciekawe pudełka są bardzo pojemne!),
·      Będzie smacznie (niesmacznego jedzenia to bym a) nie jadła b) do pudełka tym bardziej nie pakowała)

Wady pudełkowego jedzenia:


·      Nie poznam nowych smaków, nie znajdę nowego miejsca „na mieście”,
·      Pudełkowe jedzenie nie socjalizuje najlepiej, słoik to jedno a pudłak to drugie…


Prosty rachunek – gdy zależy mi na pewnym jedzeniu, w ilościach przez mnie określonych, o składzie zapewniającym mi siłę na trening….będę nosić pudełko, butelkę bo śliwkę to pewnie najszybciej zjem…..

Komentarze

  1. Są za i przeciw, to jasne.
    Jeżeli juz to wolę słoik, bo w plastiku jakoś jedzenie się kisi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam dużych słoików, i trochę bym się bała, że potłukę swój obiad:)

      Usuń
  2. To może kup słoiczki mason jar i w nich rób?
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa