TRYB JASNY/CIEMNY

Cudowne zimowe słońce w ośnieżonym lesie (szkoda, że 21 marca)


Słońce nad lasem kabackim fot. D.Szymborska


Dawno nie miałam tak dobrego treningu. Uśmiech do teraz mi nie schodzi z buzi, mimo, że jak to zwykle bywa, teraz już są plusowe temperatury a ja biegałam przy minus pięciu. Nic to. Słońce cudownie świeciło, śnieg się skrzył. Był dobrze ubity, nogi się nie zapadały, po prostu cudownie się biegało!

Co nie zmienia faktu, że jestem trochę przerażona, że zima tak długo trwa. Może na przyszły sezon warto kupić biegówki?

Na tym mało ostry zdjęciu widać grupę starszych nordicwalkingowców, którzy niosą Marzannę. Nie powiem, zrobili na mnie wrażenie. Nie wiem, też gdzie chcieli ją utopić….

Marzanna fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa