TRYB JASNY/CIEMNY

Prezent na dzień kobiet – test wydolnościowy

Test wydolnościowy fot. J.

Biegaczka to jednak dziwna osoba, spocona, zmachana, z maską na twarzy z pokłutym palcem a jaka szczęśliwa. Prezent dostałam! Z okazji dnia kobiet zrobiłam badanie wydolnościowe. 
Na razie oprócz zmęczenia nie mogę nic więcej na ten temat powiedzieć bo muszę poczekać na wyniki, dostanę je mailem w przyszłym tygodniu. 
Samo badanie nie było zbyt straszne, z wyjątkiem nie najwygodniejszej maski i tego kłucia w palce co dwie minuty, plus jeszcze po skończonym badaniu. 
Nie wkręciłam się w bieżnię, nie było źle. 
Ciekawa jestem czego się o sobie dowiem jak już będę miała wyniki i raport. 
Na zdjęciu z maską (mało twarzowa) ale za to w nowej bluzeczce z letniej kolekcji The North Face (tak, tak zastanawiałam się w co się ubrać na badanie wydolnościowe….).

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa