TRYB JASNY/CIEMNY

Kolorowe pomidory i mozzarella - inaczej

 
Kolorowo na talerzu fot. D.Szymboska


Jest pysznie jest kolorowo! Pomysł z „Mąki i wody” gdzie właśnie tam podają caprese. Wystarczy zamiast w plastry pokroić mozzarellę w ćwiartki, do tego kolorowe pomidory i już! Może w smaku nie są aż tak różne ale za to jak się super prezentują. Przecież jemy oczami więc jest zwyczajnie smaczniej.

Przekuje sama siebie, i to z dobrym skutkiem, że dieta może być fajna. Jem dużo więcej warzyw, pamiętam o obiedzie, zmniejszyłam porcje makaronu. Powoli jestem coraz mniej głodna.

Co do chudnięcia to nie ma popadania w paranoję ważenia i mierzenia codziennie. Zmierzyłam ostatniego sierpnia i zmierzę ostatniego września. Ot co!


To co zamierzam jeszcze dopracować w mojej diecie to zmiana z przepisów pięciominutowych na te bardziej zaawansowane. Owszem fasolka, omlet są fajne ale mają to do siebie, że szybko się znudzą. Znudzenie jedzeniem nie wpływa dobrze na dietę bo przyzwyczajenie, rutyna powoduje zwiększanie porcji….a ja zmierzam w odwrotnym kierunku.

Składniki:

·      jedna kulka mozzarelli,
·      2 pomidory – jeden zielony, drugi czerwony,
·      3 pomidorki koktajlowe,
·      sok z cytryny,
·      oliwa,

·      sól, pieprz – wszystko świeżo mielone.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa