TRYB JASNY/CIEMNY

Najsłodsza owsianka i DO BOJU (Radio Czwórka)


Lawendowo, domowo i super słodko fot. D.Szymborska


Wesoły poranek. Najpierw owsianka z powidłami śliwkowymi z dodatkiem lawendy (dzięki J. za słoiczek). Ale jakoś tak mało słodko było a przy niewyraźnym poranku potrzebowałam cukru…to dodałam odrobinę pokruszonej białej czekolady. Takie super słodkiej z Toblerone. 

Cudownie się roztopiła. Pycha owsianka, co do kaloryczności wypowiadać się nie będę. J. deklarowała, że w powidłach nie ma dodatkowego cukru z wyjątkiem odrobiny trzcinowego, to ja tą kolejną odrobię dodałam w postaci czekolady.


A tutaj jeszcze link (TUTAJ) do zabawnej opowieści o KGB, bieganiu i świetnej zabawie.

Właśnie się dowiedziałam, że szło NA ŻYWO, zero montażu....nie paliła się czerwona lampka to się wygłupiałam!

Jak Piotrek podpuścił mnie o to bym wymyśliła okrzyk zagrzewający do biegu…to wyszło DO BOJU. Dziewczyny z KGB do dziś się z tego śmieją! Jest z czego bo to nie był nas bój ostatni. Kolejny start już w tą niedzielę. Tym razem biegniemy 10K w czasie Biegnij Warszawo. O miejscu wspólnej rozgrzewki, na którą zapraszamy wszystkich chętnych do poznania Koleżeńskiej Grupy Biegowej napiszę jak przeanalizuję mapę biegu i strefy startu – żebyśmy się łatwo znaleźli.


A dziś podbiegi na Ursynowie. A o tym w oddzielnym poście..

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa