TRYB JASNY/CIEMNY

Słoik dla biegacza czyli domowe przetwory

Moje przetwory fot. D.Szymborska


Słoiki wyszły w ilości sztuk pięciu. Nie dużo ale za to jak pysznie! Większość koleżanek robi przetwory, dostaję pyszne słoiczki – dżemy do owsianki plus jedną pastę paprykową. To ja też chciałam coś dobrego zrobić dla siebie i innych. A że pomidory to ja uwielbiam to padło na debiut przetworowo pomidorowy! Pomidory malinowe, bycze serca – super smaczne, świeże zioła i tyle. To wszystko zapakowałam do 250ml słoiczków. Taka porcja dla singla na jeden makaron. Wystarczy podgrzać i wymieszać z makaronem. Ot taki słoik dla biegacza.




Składniki:

·      5 słoików po 250ml z pokrywkami (słoiki umyć, wyparzyć pokrywki też),
·      1.5 kilograma pomidorów malinowych, bycze serca,
·      bazylia, oregano, pieprz sól i zielone tabasco.

Przygotowanie:

Pomidory zanurzyć we wrzątku, obrać ze skórki, następnie pokroić w kostkę bez twardych części. Wrzucić do garnka i gotować wraz z przyprawami przez min 40min. Przełożyć do słoików, wytrzeć brzegi słoików i zakręcić i ustawić wieczkiem do dołu. Poczekać aż wystygną.

Jeden słoiczek już przetestowany – nadaje się zamiast ketchupu do chipsów! Innym smakowało!

Komentarze

  1. Ale pyszności :D uwielbiam takie przetwory :)

    Ps. Nominowałam Cię do: "7 faktów o mnie" czyli Versatile Blogger Award, mam nadzieję, ze weźmiesz udział :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, dziękuję za nominację ale z zasady nie biorę udziału w łańcuszkach wszelakich:) jeżeli jesteś ciekawa 7 faktów to mogę Ci je mailem wysłać:)

      Usuń
  2. Bardzo wartościowy wpis :) Dobra kuchnia to podstawa dobrego zdrowia, a że my zajmujemy się zdrowiem to zapraszamy do Nas na konkurs z nagrodami oraz obserwowanie naszego bloga :)

    Link do bloga;
    http://modnystyl2013.blogspot.com/

    Konkurs tutaj:
    http://modnystyl2013.blogspot.com/2014/09/konkurs-z-super-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Jednocześnie przypominam, że następna reklama zostanie usunięta! Będę wdzięczna za nie przyczepianie linków i reklam - ja tego nie robię i podobnych zachowań oczekuję od innych.

      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa