TRYB JASNY/CIEMNY

Pizza na tortilli – patent Matt’a Fitzgerald’a

Super przepis! fot. D.Szymborska


Z książkami kucharskimi to jest tak, że jak pierwszy, często wybrany po tym, że miał ładny obrazek, przepis się nie uda, to książka jest do kitu. Na szczęście działa to też w drugą stronę – jak pierwsze przygotowane danie według nowej książki będzie pyszne to chce się gotować kolejne.

Książka kucharska dla aktywnych, w księgarniach będzie w październiku i sądząc po tym co jest w środku zapowiada się super smacznie.

Strona 98 – grecka pizza na tortilli

Co innego było w lodówce, więc przepis zmodyfikowany, ale najważniejszy jest pomysł – użycie tortilli jako spodu do pizzy! Że też na to nigdy nie wpadłam! Taki prosty patent i taki pyszny!!!!




Moja pizza wyglądała następująco:

Składniki:

·      Placek tortilli (tak, tak pewno można byłoby upiec ale jak miałam w domu gotowca to czemu go nie użyć…jeszcze się zmarnuje),
·      ½ mozzarelli,
·      2 łyżki sosu z pomidorów (tego, który SAMA przygotowałam – przepis TUTAJ),
·      4 plastry chorizzo (miałam w lodówce to jeszcze z hiszpańskiej oferty Lidla),
·      ¼ cebuli białej,
·      świeża bazylia i oregano – porwane listki.

Tortillowa pizza fot. D.Szymborska


Przygotowanie:

W książce kucharskiej było napisane, by piekarnik rozgrzać do 200 stopni i pizzę piec przez 10 minut – dokładnie tak zrobiłam! Ważne by pizzę ułożyć na pergaminie. Po upieczeniu można jeszcze dodać porwane liski oregano i bazylii. PYCHA!!!


Książka Kucharska Dla Aktywnych, Waga Startowa, Matt Fitzgerald, Georgie Fear, Wydawnictwo Inne Spacery, Zielonka 2014

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa