TRYB JASNY/CIEMNY

"Sposoba na głoda" = szybkie kluski

Kolorowo i pysznie i SZYBKO fot. D.Szymborska


Przez ponad 5 godzin jazdy to udało mi się solidnie zgłodnieć. Wiem, że na kolację zjem coś pysznego, ale to nie ja marynuje mięso, obmyślam sposób podania ja będę TO jadła wieczorem. Dlatego tym bardziej chciałam szybko zjeść coś dobrego, nie zapychającego i co chyba najważniejsze do przygotowania w 15 minut. Czyli musiałam się zastanowić z czym zjeść kluski!

Bez stopera ale zerkając na zegarek mogę zapewnić, że w 15 do 17 minut takie obiad można przygotować! Do tego jest to naprawdę pyszne!

Czas start – nie liczy się dojście do sklepiku, zegar tyka od wejścia do kuchni!




Składniki (dla 3 osób):

·      300g makaronu suchego,
·      300g polędwiczek z indyka (czy był wybiegany to nie wiem, bo w sklepiku nie było takiej informacji),
·      4 łyżki przypraw do makaronu – mieszanka suszona z czosnkiem, ziołami,
·      30 małych i różnokolorowych pomidorków koktajlowych,
·      rukola – garść, no może półtora na talerz,
·      oliwa i odrobina masła klarowanego, sól i pieprz (wszystko świeżo mielone).

Przygotowanie:

Wodę zagotować, mocno osolić. Czekając aż woda się zagotuje umyć o pokroić pomidorki. Mięso umyć i pokroić w kostkę, wymieszać z przyprawami i doprawić. Na patelni roztopić masło klarowane i oliwę. Gdy wrzucamy makaron do wody, zacząć smażyć indyka. Gdy wszystko jest gotowe wymieszać składniki, z wyjątkiem rukolii, którą ułożyć na talerzu i posypać nią makaron. Czas stop. Ile 15 czy 17?

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa